אנו עובדים עם מתנ"ס נווה אליעזר, בי"ס הרן ועוד. ללימודי מוזיקה במחירים משתלמים התקשרו  0723939440

*
*
*
*

לימודי תופים בירושלים

לימודי תופים בירושלים

האם גם אתה כשהיית בן 4 הפכת את כל המטבח וניגנת על מחבתות וסירים ? כנראה שנולדת להיות מתופף. בלהקות גדולות יש מתופפים גדולים. כנראה כולם הפכו את המטבח של אימא שלהם וצברו יתרון על פני ילדים אחרים. לא לכל אחד יש את זה. כדי להיות מתופף טוב צריך שילוב של תכונות. מוזיקליות, חוש קצב והכי חשוב: קואורדינציה. בניגון לכלי נגינה כמו גיטרה, סקסופון או פסנתר, המתופף מפעיל בנגינה את כל הגוף. זו ממש עבודה פיזית. הוא משתמש בו זמנית בשתי הידיים ובשתי הרגליים וזה לא פשוט.


דמיין את עצמך יושב על סט תופים אימתני. המקלות בידיים שלך, המערכת מתחתיך, מחכה שתהלום בה בחוזקה. אתה על הבמה , באמצע ההופעה, כולך מזיע. בחורות צעירות מסתכלות עליך טורף את הבמה. ההופעה מסתיימת, אתה קם וזורק את המקלות למישהו בקהל. לוקח מגבת ומנגב את הזיעה. הורדת שני קילו בהופעה הזאת. ככה זה להיות מתופף בלהקה. אם זה נשמע לך קשה מדי כדי שתעבור לחליל צד. אם זאת נראית לך משימה שתוכל לבצע. תתחיל בצעד קטן עכשיו. מורה לתופים בבית ספר בירושלים זה מורה ב- switch . הוא המתופף מההופעה. הוא ילהיב אותך ויכניס אותך לעניין.


הלימודים בית ספר נעשים בקבוצות קטנות או באופן פרטני. כל תלמיד והגישה שלו. כל מורה מתאים את סגנון הלמידה אליו. אתה לא חייב להיות חובב רוק. יש אצלנו מתופפי ג'אז מעוללים, שילמדו אותך לנגן בסגנון מיוחד. הציוד עליו תנגן יהיה מהטובים שיש בשוק.


באפשרותנו להשיג עבורך מערכת תופים מקצועית בהנחה במידה ותחליט אחרי כמה שיעורים שאתה נהנה וממשיך. תוכל להכיר תלמידים אחרים ברמה שלך ונגנים אחרים מכלים אחרים . בית הספר מארגן הופעות במהלך כל השנה. יוצר אנסמבלים מוזיקליים. וזו הדרך הטובה ביותר להתפתח כמוזיקאי. לעבוד ולנגן לצד אחרים.

בוא לעשות סוויץ' בראש. מתופף הוא מוסיקאי אמתי. ומוסיקה היא דרך חיים. ירושלים על המפה בתחום הנגינה. בוא והצטרף לעשרות תלמידים מרוצים. גיטרה זה נחמד אבל אין על תופים.